اسکی فضایی

نام انگلیسی: Elliptical Trainer
سایر نام ها:

تصاویر اسکی فضایی

آموزش حرکت اسکی فضایی

  1. برای شروع بر روی دستگاه اسکی فضایی قرار گرفته و گزینه مطلوب را انتخاب کنید. اغلب دستگاه ها تنظیمات دستی دارند و یا می توانید از برنامه های از پیش تعیین شده برای تمرین استفاده کنید. به طور معمول می توانید با وارد کردن سن و وزن خود، میزان کالری مصرفی خود را اندازه بگیرید.
  2. می توانید از دستگیره ها برای کنترل میزان ضربان قلب و نگه داشتن شدت تمرین در سطح مناسب استفاده کنید.
  3. با استفاده از دستگاه اسکی فضایی می توانید به راحتی تمرینات هوازی انجام دهید و از فوائد تمرینات آن برای سلامتی بهره مند شوید. علاوه بر این، فشار کمتری نسبت به دیگر تمرینات به مفاصل شما وارد می شود.
  4. شخصی با وزن 68 کیلوگرم به صورت متوسط 387 کالری را در طول 30 دقیقه خواهند سوزاند، در مقایسه با بیش از 400 تا 700 کالری که در همین مدت زمان یک شخص در حین دویدن مصرف خواهد کرد.
  5. توصیه می شود که از دسته ها نیز استفاده کنید تا میزان تحرک بیشتری داشته باشید، البته اگر دستگاه شما دسته داشته باشد.