تردمیل

نام انگلیسی: Jogging-Treadmill
سایر نام ها:

تصاویر تردمیل

آموزش حرکت تردمیل

  1. برای شروع، بر روی تردمیل قرار گرفته و گزینه مطلوب خود را از منو انتخاب کنید. اکثر تردمیل ها گزینه تنظیمات دستی دارند و یا می توانید از برنامه های از پیش تعیین شده برای دویدن استفاده کنید. به طور معمول با وارد کردن سن و وزن خود می توانید میزان کالری مصرفی خود را اندازه گیری کنید. می توانید برای تغییر شدت تمرین زاویه تردمیل را می توانید تغییر دهید.
  2. با استفاده از دستگاه تردمیل می توانید به راحتی تمرینات هوازی انجام دهید و از فوائد تمرینات آن برای سلامتی بهره مند شوید و معمولاً تأثیر کمتری از دویدن در فضای آزاد دارد. شخصی با وزن 150 پوند (68 کیلوگرم) با دویدن با سرعت 12 کیلومتر در ساعت به مدت 30 دقیقه بیش از 450 کالری می سوزاند.
  3. در هنگام دویدن فرم درست بدن را حفظ کنید و تنها در صورت نیاز دستگیره ها را بگیرید. (برای مثال در هنگام بررسی میزان ضربان قلب و یا جدا شدن از تردمیل)