پنکیک صبحانه پروتئین و جو

پنکیک صبحانه پروتئین و جو یکی از لذیذترین غذاهایی است که تا به حال خورده اید. این غذا به دلیل وجود جو، سرشار از ویتامین ب است که یکی از ویتامین های ضروری برای هر فرد علاقه مند به فیتنس می باشد. همچنین وجود پروتئین وِی و بلوبِری باعث شده است که سرشار از پروتئین و آنتی اکسیدان باشد.

این پنکیک را می توانید به عنوان صبحانه میل کنید. اما همانند بسیاری از ورزشکاران، شما نیز می توانید مواد آن را آماده کرده و در ظرفی مناسب درون فریزر قرار دهید تا هر زمان که تمایل داشتید آن را پخته و میل کنید.

مواد لازم:

  • جو پرک: یک سوم پیمانه
  • پروتئین وِی: سه چهارم اسکوپ
  • بلوبری: یک چهارم پیمانه
  • سفیده تخم مرغ: 4 عدد
  • شیر یا شیر بادام: 1 قاشق غذاخوری

نحوه آماده کردن:

  1. پودر پروتئین وِی، جو و بلوبری را درون یک ظرف بریزید.
  2. شیر و سفیده تخم مرغ را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شود.
  3. مایع مخلوط را درون ماهیتابه نچسب ریخته و هر سمت را به مدت 3 تا 5 دقیقه بپزید.
  4. در صورت تمایل می توانید در هنگام خوردن یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. در نظر داشته باشید که هر قاشق غذاخوری عسل 64 کالری و هر قاشق چای خوری آن 21 کالری دارد.

نظر شما چیست؟

(اختیاری)