رول استیک گریل شده همراه با سس چیمی چری

نیازی نیست نگران کالری یا چربی زیاد آن باشید، زیرا مانند دیگر مقاله های آشپزی ورزشی تمامی پارامترهای غذایی را برای شما کنترل و در ادامه مطرح کرده ایم.

مواد لازم

  • استیک دنده: 700 گرم
  • هویج قاچ شده: 2 عدد
  • فلفل دلمه قاچ شده: 1 عدد
  • فلفل سیاه: به مقدار لازم
  • نمک دریایی: به مقدار لازم
  • سیر: 4 حبه
  • روغن زیتون: یک چهارم پیمانه
  • آب لیمو: دو یا سه قاشق غذاخوری
  • گشنیز: یک مشت
  • جعفری: یک مشت

دستور پخت رول استیک

  • گریل یا فر را روشن کرده و در دمای 190 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.
  • استیک دنده را از وسط (از پهنا) نصف کرده و با استیک کوب خوب بکوبید تا باریک شود، سپس آن را به چهار بخش مساوی تقسیم کرده و ببرید.
  • سیر و روغن زیتون را درون مخلوط کن ریخته و آنقدر مخلوط کنید تا مانند خمیر شوند. سپس گشنیز و جعفری را اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید.
  • یک تکه استیک را روی بشقاب گذاشته سپس تکه های هویج، فلفل دلمه و نمک و فلفل به آن اضافه کنید. حال آن را رول کنید. در صورت تمایل از یک عدد چوب دندان برای بسته نگه داشتن رول ها می توانید استفاده کنید.
  • رول ها را به مدت پانزده دقیقه درون گریل قرار دهید. اگر از فر استفاده می کنید ابتدا رول ها را به مدت یک دقیقه درون ماهیتابه نچسب سرخ کنید تا خوب به من بچسند. سپس به مدت پانزده دقیقه درون فر قرار دهید.
  • در انتها سس چیمی چری را به رول ها اضافه کنید.

دستور پخت بالا برای پخت شش رول کافی است.

رول استیک

جدول ارزش غذایی برای هر رول

  • کالری: 221
  • چربی: 10 گرم
  • کربوهیدرات: 7 گرم
  • پروتئین: 23 گرم

نظر شما چیست؟

(اختیاری)