هفته دوم، روز 14

استراحت

هفته دوم، روز 14


تفکیک و تقارن یکی از مهم ترین ستون های این برنامه است.

می خواهم به شما کمک کنم ظاهری داشته باشید که بتوانید به آن افتخار کنید. بدنی که متعادل، متقارن و تفکیک شده باشد. دوست دارم که پاها نسبت به بالاتنه، و شرسانه ها نسبت به سرکول، متناسب باشند و به گونه ای تمرین کنید که نیمه چپ بدن شما به اندازه نیمه راست قدرتمند باشد.

تقارن نه تنها باعث زیبای بدن شما می شود، بلکه نشان از سلامتی آن است. زیرا هر گونه آسیب دیدگی، ضعف و عدم تعادل به راحتی قابل مشاهده خواهد بود.

برای رسیدن به بدنی متقارن، در این هفته تمرینات تک پا و تک دست زیادی انجام خواهیم داد. همچنین تمریناتی انجام خواهید دادن که ترکیبی از حرکات کشیدن و هل دادن هستند.

تمامی این تمرینات با هدف ایجاد بدنی متقارن طراحی شده اند. بنابراین برای رسیدن به بهترین نتیجه آن ها را اصولی و طبق برنامه انجام دهید.

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG