هفته چهارم، روز 28

استراحت

هفته چهارم، روز 28


انعطاف پذیری یکی دیگر از ستون های برنامه فیزیک مدرن است. امروز به شما خواهیم آموخت که چگونه این ستون را وارد تمرینات خود کنید.

انعطاف پذیری و تحرک برای انجام تمرینات بسیار حیاتی هستند. اگر شما نتوانید به صورت مداوم روی بخش های ضعیف بدن خود تمرین کنید، احتمال آسیب دیدگی شما افزایش می یابد. در این برنامه ورزشی به شما آموزش خواهم داد که چگونه با افزایش تحرک احتمال آسیب دیدگی را کاهش دهید.

البته انجام تمرینات با وزنه های سنگین بسیار جذاب است، اما اگر در هنگام انجام آن ها حالت درست بدنتان را رعایت نکنید، آن تمرین نتیجه ای نخواهد داشت. با انجام اصولی و درست تمرینات هیچوقت ماهیچه های اضافی درگیر تمرین نخواهند شد و بیشترین فشار روی ماهیچه مورد نظر خواهد بود.

فراموش نکنید که قبل و بعد از تمرین حرکات کششی انجام دهید. برای مثال می توانید چرخش ماهیچه روی فوم و یا دیگر حرکات کششی معمول انجام دهید. همچنین در روزهای استراحت، با تمرینات کششی مانند یوگا می توانید به روند ریکاوری بدن خود سرعت ببخشید.

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG