Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

هفته پنجم، روز 35

استراحت

هفته پنجم، روز 35


شش روز گذشته را سخت تمرین کرده اید، بنابراین باید امروز استراحت کنید و ستون بعدی یعنی تحمل و پایداری را بیاموزید.

پایداری به معنی توانایی بدن برای انجام  فعالیت های طولانی است. با تمریناتی که تا امروز انجام داده اید، پایداری بدن خود را از دو جهت هوازی و ماهیچه ای افزایش داده اید. بنابراین ظرفیت شش ها و قابلیت های ورزشکاری شما پیشرفت چشمگیری داشته است.

برای افزایش پایداری ماهیچه های خود، تمرینات با تکرار و ست های بالا انجام می دهید. این تمرینات ماهیچه های شما را برای تحمل بیشتر به چالش می کشند و علی رغم اینکه ممکن است در هنگام انجام آن ها احساس خستگی و سوزش در ماهیچه های خود پیدا کنید، باید تمرین را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید با تکمیل هر ست، به ماهیچه های خود کمک می کنید میزان تحمل و توان بیشتری پیدا کند.

پایداری هوازی نیز بسیار مهم است، به همین دلیل ترکیبی از تمرینات با شدت کم و زیاد انجام می دهید تا ظرفیت شش ها و توان هوازی بدن خود را افزایش دهید. میزان پایداری شما در سلامت و کیفیت تمریناتی که انجام می دهید بسیار تاثیرگذار است.

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG