هفته ششم، روز 42

استراحت

هفته ششم، روز 42


در حین آماده کردن غذا برای هفته ای که در پیش دارید می توانید ستون بعدی این برنامه ورزشی را بررسی کنید.

تفکیک یعنی توانایی مشاهده خطوط ماهیچه ها در بدن. یک بدن مدرن بدون داشتن سرشانه هایی گرد، بازوهایی تفکیک شده و پاهایی کاملاً خطی، کامل نیست.

در پایان روز، هر ورزشکاری دوست دارد از مشاهده تفکیک ماهیچه هایش لذت ببرد. انجام تمرینات سخت و تلاش برای به دست آوردن قدرت، حجم و تفکیک، زمانی که ماهیچه ها زیر لایه ای از چربی پنهان شده باشند، هیچ فایده ای ندارد. زیرا هر ورزشکاری از نشان دادن نتیجه ظاهری زحماتش لذت می برد. برای داشتن بدنی تفکیک شده باید درصد چربی بدن خود را کاهش دهید. اما فراموش نکنید میزان چربی بدن شما باید همیشه در سطح مشخصی باشد تا بدنی سالم داشته باشید.

من می توانم زندگی معمولی خود را به راحتی با 6 تا 9 درصد چربی بدنی ادامه دهم اما این میزان ممکن است در مورد شما صدق نکند. بهترین ویژگی این برنامه تمرین این است که شما به طور همزمان علاوه بر افزایش حجم و قدرت بدنی، بدنی تفکیک شده پیدا خواهید کرد.

تغذیه در این بخش بسیار مهم است. میزان تغذیه شما باید به گونه ای باشد که نیاز بدنتان تأمین شود، اما درصد چربی افزایش نیابد. ممکن است هفته ها زمان ببرد که میزان کالری مورد نیاز بدن خود را تشخیص دهید.

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG