Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

هفته اول، روز 1

اندازه گیری اولیه

هفته اول، روز 1


یک ماه آینده ممکن است مهم ترین سی روزِ سال برای شما باشد. در این مدت یاد خواهید گرفت چگونه تمرینات خود را انجام دهید و چگونه از مطالب وب سایت رویال بادی استفاده کنید. این دوره بدنسازی تنها سی روز زمان خواهد برد.

به اولین روز یک زندگی سالم تر و فعال تر خوش آمدید. در طول سی روز آینده با پایه های فیتنس، تغذیه و مصرف مکمل آشنا خواهید شد. به گذشته و یا تعداد دفعاتی که در اهداف فیتنسِ خود شکست خورده اید فکر نکنید. این مرتبه همه چیز متفاوت خواهد بود. سی روز با تیم رویال بادی همراه شوید تا به شما ابزار لازم برای متحول کردن بدنتان را بدهیم.

امروز تمرین نخواهید کرد. بله درست خواندید! اگر تا به حال با مربی شخصی تمرین کرده باشید، باید بدانید که معمولاً در روز اول تمرین نخواهید کرد. به جای آن، جایگاه فعلی و اهداف خود را مشخص خواهید کرد.

چالش روز اول

در اولین قدم برای مشاهده و دانلود ویدئوها باید در وب سایت رویال بادی حساب کاربری بسازید. برنامه بدنسازی سی روزه افراد مبتدی چیزی بیش از یک راهنمایی به دنیای فیتنس برای شماست.

فراموش نکنید اگر سوالی داشتید می توانید از طریق بخش نظرات آن را مطرح کنید.

اگر هنوز از خود عکس اولیه (قبل از شروع برنامه) نگرفته اید، همین الان شروع کنید. گرفتن آن بسیار ساده است، تنها کافی است روند زیر را اجرا کنید:

  • قدم اول: لباسی را بپوشید که حالت بدن شما را نشان دهد. لباس نباید بسیار تنگ یا آزاد باشد. اگر تصمیم دارید که بر روی بخش مشخصی از بدن خود کار کنید دقت کنید که در عکس مشخص باشد.
  • قدم دوم: از زوایای مختلف عکس بگیرید. حداقل باید از سه زاویه عکس بگیرید: نمای جلو، نمای پشت و نمای کنار. اگر امکان دارد، از شخصی دیگر خواهش کنید که از شما عکس بگیرد تا بتوانید عکس های مختلف و دقیق تری بگیرید.
  • قدم سوم: بسیاری از افراد پس از گرفتن اولین عکس خود، احساس یاس و ناامیدی می کنند. چنین چیزی نیز ممکن است برای شما رخ دهد بنابراین سعی کنید آرام باشید. از عکس اولیه برای محاسبه روند پیشرفت خود استفاده خواهید کرد.
  • قدم چهارم: عکس های خود را همراه با تاریخ ذخیره کنید.
  • قدم پنجم: سعی کنید به صورت منظم از خود عکس برداری کنید. دقت کنید که این عکس ها تا حد امکان باید در محیط و با لباس یکسان گرفته شوند.

پس ازین مرحله به راحتی می توانید در بازه های مشخصی روند پیشرفت خود را بررسی کنید. البته فراموش نکنید که هر مرتبه که از خود عکس برداری می کنید، باید اندازه گیری های خود را نیز دو مرتبه انجام دهید.

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG