Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/jdf.php on line 13

هفته دوم، روز 12

آشپزی ورزشی

هفته دوم، روز 12


حتما شنیده اید که می گویند شکم شش تکه در آشپزخانه ساخته می شود. حقایق بسیاری پشت این جمله پنهان شده است. اگر می خواهید کنترل اندام و ظاهر خود را در اختیار داشته باشید، باید از آشپزخانه خود شروع کنید. از غذای سالم استفاده کنید تا انرژی لازم و کافی برای انجام تمرینات را داشته باشید.

هیچ چیز به خوشمزگی غذایی که پس از یک روز سخت برای خود می پزید نیست. زمانی که سخت در باشگاه تمرین کنید، سپس غذای سالمی برای خود بپزید، از خوردن آن لذت خواهید برد. اگر غذای شما خوشمزه و مغذی نیست، نگران نباشید، تنها کافی ست به صفحه آشپزی ورزشی وب سایت رویال بادی مراجعه کنید.

چالش روز دوازدهم

  • در صفحه آشپزی ورزشی وب سایت رویال بادی کمی جست و جو کنید.
  • یک وعده غذای سالم بپزید.

پس از آنکه به صفحه آشپزی ورزشی وب سایت رویال بادی مراجعه کردید، به احتمال بسیار زیاد برای اولین بار در زندگی خود در مورد آشپزی هیجان زده خواهید شد. در این صفحه دستور پخت بسیاری از غذاهای سالم و مغذی که مکمل ورزش و برنامه تمرینات شما خواهند بود قرار داده شده است.

در اوایل این هفته، به شما گفتیم ممکن است احساس کنید در این برنامه ورزشی بیش از شرایط عادی غذا می خورید. چنین حسی باید برای شما امید بخش باشد، زیرا اطمینان دارید در حال قدم برداشتن در مسیر اندام رویایی خود هستید. چالش امروز شما بسیار ساده است، تنها کافی است یک دستور پخت را انتخاب کرده و آن را آماده کنید.

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG