هفته 5، روز 31

جلوبازو و پشت

هفته 5، روز 31


تعامل مثبتی با حریف تمرینیتان برقرار کنید. در تمرینات بدنسازی امروز مطمئن شوید که هر دو نفر به خوبی به چالش کشیده می شوید.

هدف از انجام تمرینات امروز تقویت عضلات بالاتنه است. فراموش نکنید که پیش از شروع تمرین ها حتماً با انجام ورزش های داینامیک و فعال، بدنتان را گرم کنید و پمپاژ عضلانی را آماده کنید. قانونی که دیروز استفاده کردید در مورد امروز هم صدق می کند، بنابراین وزنه ای را انتخاب کنید که در هنگام پایین بردن به خوبی آن را کنترل کنید.

انجام این تکرارها حتی اگر تنها 3 تا 5 تکرار باشند، بسیار چالش برانگیز است و اکنون متوجه شده اید که از پیش بینی شما سخت تر هستند. بسیار مهم است که شما بیشترین و بهترین تلاشتان را انجام دهید. به خودتان اجازه ندهید که از خستگی وزنه تسلیم شوید و وزنه را رها کنید. در راه رسیدن به اندام رویایی خود باید پایدار باشید.

جلوبازو و پشت
1

بارفیکس

1 ست 8 تکرار گرم کردن بدون فشار ایسنتریک، 5 ست با تکرارهای 5 ، 5 ، 3 ، 3  ، 3



2

ساسپندد رو

4 ست 5 تکرار همراه با فشار ایسنتریک



3

جلوبازو هالتر

4 ست 5 تکرار با فشار ایسنتریک



4

نشر از بغل

4 ست 5 تکرار بدون فشار ایسنتریک

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG