هفته سوم، روز 19

تغذیه واستراحت

هفته سوم، روز 19


با تمام زحمتی که برای متحول کردن اندام خود می کشید، شما سزاوار داشتن صبحانه ای لذیذ هستید. این صبحانه باید به گونه ای باشد که به شما کمک کند انرژی لازم برای انجام تمرینات و بازسازی ماهیچه ها را بدست آورید. برنامه تمرین بدنسازی امروز شما در آشپزخانه انجام می شود.

امیدواریم در طول سه هفته گذشته در کنار تمرینات سخت، خواب کافی نیز داشته اید. مربیانی که به بازیگران کمک می کنند اندام خود را متحول کنند تا بتوانند نقش قهرمانان فیلم ها را بازی کنند همیشه خواب کافی و تمرینات سخت را عامل موفقیت این افراد می دانند. اولین وعده هر روز شما یعنی صبحانه نیز به اندازه این دو عامل بسیار مهم است.

صبحانه شما چیست؟ هر چه که هست بازتاب اهداف بزرگ و جاه طلبانه شما است. اگر صبحانه نمی خورید و یا وعده صبحگاه شما مغذی نیست زمان آن رسیده است که در مورد آن دوباره فکر کنید و اهمیت آن را جدی بگیرید.

توضیحات بیشتر را از زبان کاتلین تسوری خواهید شنید.

چالش روز 19:

یک وعده غذای مغذی برای صبحانه و پس از تمرین آماده کنید.

امروز چالش شما ساده است. روز خود را با مصرف پروتئین و کربوهیدرات لازم برای انجام تمرینات بدنسازی خود آغاز کنید. همان طور که از زبان کاتلین شنیدید، اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که صبح ها تمرین می کنند باید خوردن وعده های بزرگ را تا پایان تمرین خود به تعویق بیاندازید. اما اگر شما طبق برنامه بدنسازی سی روزه افراد مبتدی پیش می روید، باید امروز را استراحت کرده و یکی از غذاهایی که در بخش آشپزی ورزشی برای شما قرار داده ایم را آماده کنید.

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG