هفته هشتم، روز 56

استراحت

هفته هشتم، روز 56


شما قله کوهستان اُلیمپوس را فتح کردید. تبریک میگویم. خوب استراحت کنید. هر غذایی دوست دارید بخورید و به هدف بعدی خود فکر کنید.

آفرین! شما به مدت دو ماه شش مرتبه در هفته تمرینات بدنسازی سختی را انجام دادید. اکنون زمان آن رسیده است که دومرتبه سایز عضلات خود را اندازه بگیرید (لینک به مقاله شود) و عکس های اولین روز تمرین را با آخرین روز آن مقایسه کنید. میزان پیشرفت خود را اندازه گیری کنید، نقاط قوت خود را پیدا کنید تا در آینده آن ها را قوی تر کرده و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود باشید.

ممکن است بپرسید از این مرحله به بعد باید چکار کنم؟ این برنامه بدنسازی، برنامه تمرینی بود که آرنولد سال ها آن را دنبال و بارها تکرار کرد. او در" تحصیلات یک بدنساز" نوشت: برای من زندگی یعنی عطش برای پیشرفت. بنابراین شما نیز می توانید این برنامه را دو مرتبه از روز اول آغاز کنید با این تفاوت که دیگر در انجام تمرینات خبره شده اید و می توانید با خیال راحت وزنه های سنگین تر و مناسب تری انتخاب کنید.

یا در صورت تمایل می توانید به سراغ یکی دیگر از برنامه بدنسازی موجود در رویال بادی بروید و دنبال کنید. تیم رویال بادی همواره در حال کار برای آماده سازی و انتشار جدیدترین برنامه های بدنسازی روز دنیا است.

برای شما در برنامه های بعدی آرزوی موفقیت می کنیم.

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG