برنامه بدنسازی 30 روزه افراد مبتدی

برنامه بدنسازی سی روزه افراد مبتدی به شما اصول تمرین کردن، تغذیه و مصرف مکمل را در طول سی روز آموزش خواهد داد. تنها کافی است قدم اول را بردارید.

برنامه بدنسازی سی روزه افراد مبتدی به شما اصول تمرین کردن، تغذیه و مصرف مکمل را در طول سی روز آموزش خواهد داد. تنها کافی است قدم اول را بردارید.

برنامه بدنسازی سی روزه افراد مبتدی به گونه ای طراحی شده است که اصول تمرین کردن، تغذیه و مصرف مکمل را به شما آموزش دهد. این برنامه مخصوص افرادی تهیه شده است که نمی دانند باید بدنسازی و فیتنس را از کدام مرحله آغاز کنند و فکر می کنند متحول کردن اندامشان کاری بسیار پیچیده است. در این برنامه همه چیز برای شما به بیانی واضح و کامل توضیح داده شده است. شما در هر روز با یک چالش روبرو خواهید شد.

داشتن اندامی متناسب حق شماست. ما به شما آموزش خواهیم داد چگونه با انجام تمرینات صحیح به اهداف خود دست پیدا کنید.

قدم اول: با مربیان خود آشنا شوید

مربیان شما در این برنامهبرنامه بدنسازی مبتدی

  • استیو کوک: ورزشکار IFBB و چهره شناخته شده دنیای فیتنس
  • کاتلین تسوری: ورزشکار و مدل فیتنس

این دو مربی تجربیات بسیار ارزشمندی در زمینه فیتنس، مدلینگ و تمرین با شاگردان مختلف دارند و مطالب آموزشی آن ها تا به حال به هزاران نفر کمک کرده است.

هر روز مربیان شما چالشی جدید برای شما خواهند داشت و پس از سی روز، دیگر می دانید چگونه باید با دمبل، هالتر، دستگاه ها و حتی بدون وزنه به صورت کاملا ًصحیح تمرین کنید. همچنین یاد خواهید گرفت چگونه هوشمندانه تصمیم بگیرید تا بتوانید در کنار زندگی پرمشغله خود، تمرینات را به صورت منظم انجام دهید.

در طول این برنامه سی روزه با نکات تغذیه و نحوه مصرف مکمل در دنیای فیتنس آشنا خواهید شد و در پایان همه ابزاری که برای متحول کردن زندگی و اندامتان نیاز دارید در اختیار شما خواهد بود.

برنامه سی روزه افراد مبتدی شامل موارد زیر است:

  • چالش های روزانه: با انجام آن ها اصول تمرین کردن، تغذیه و مصرف مکمل را خواهید آموخت.
  • ویدیوهای روزانه: هر روز از برنامه شامل یک ویدئوی آموزشی است.
  • برنامه تمرین: با انجام این تمرینات در انجام ورزش های بدون وزنه، با دستگاه و دمبل، مهارت کسب خواهید کرد.
  • برنامه هوازی برای افراد مبتدی: با انجام آن ها با انواع مختلفی تمرینات هوازی آشنا خواهید شد.
  • نکات تغذیه و آشپزی: با دستور پخت های مختلفی جهت داشتن تغذیه ای سالم با شما همراه خواهیم بود.
  • نکات مصرف مکمل: با مکمل های لازم برای گرفتن نتایج بهتر آشنا می شوید.
  • کارشناسان: کارشناسان حرفه ای و زبده رویال بادی شما را در انجام این برنامه راهنمایی خواهند کرد.

برنامه سی روزه افراد مبتدی هر روز به شما نکته ای جدید از علم فیتنس آموزش می دهد. هر هفته نسبت به هفته گذشته اندکی سخت تر خواهد شد تا روند پیشرفت شما در طول برنامه سیر صعودی داشته باشد.

برای شروع به موارد زیر نیاز دارید:

  • لباس ورزشی راحت
  • عضویت در باشگاهی مجهز به انواع دمبل، هالتر و دستگاه های فیتنس و بدنسازی
  • ایجاد حساب کاربری در رویال بادی برای مشاهده و دانلود ویدئوها
  • موارد اختیاری: مکمل پروتئین وِی، مولتی ویتامین و روغن ماهی (اومگا 3)

زمان آن رسیده که، یاس و ناامیدی را کنار بگذارید، از جای خود بلند شوید و به رویای خود تبدیل شوید. زمان آن رسیده است که قدرت بدن خود را پیدا کنید و از ورزش کردن لذت ببرید.

قدم دوم: برنامه را شروع کنید!

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG

Fatal error: Uncaught PDOException: SQLSTATE[HY000] [1045] Access denied for user 'royalbody_db'@'localhost' (using password: YES) in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/classes/WORKOUTS.php:984 Stack trace: #0 /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/classes/WORKOUTS.php(984): PDO->__construct('mysql:host=loca...', 'royalbody_db', 'R6Bts3wLl') #1 /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/inc/workout_details.php(7): WORKOUTS->fetch_workout('30') #2 /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/workouts_details.php(36): require_once('/home/royalbody...') #3 {main} thrown in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/classes/WORKOUTS.php on line 984