برنامه بدنسازی livefit بانوان

به عنوان یک بدنساز حرفه ای، نویسنده و مادر پرمشغله، اغلب مردان و زنان مختلف با سطوح مختلفی از تناسب اندام از من می پرسند:

"چطور می توانم تناسب اندام خودم را حفظ کنم؟ چطور می توانم نه تنها وزن کم کنم، بلکه عضله سازی هم داشته باشم؟ بهترین راه برای داشتن تمرین و رژیم غذایی بسیارخوب برای بهبود ظاهر و سلامتی چیست؟"

من همیشه سعی می کنم با پاسخ هایی که ارائه می دهم به شما انگیزه­ بدهم و تا به امروز از بسیاری از شما متقابلاً انگیزه گرفته ام. من این فرصت­ها را برای کمک به تغییر مردم دوست دارم، اما این ها تعاملات فردی هستند. اکنون، برای پاسخ به هزاران سوالی که در طول سال ها فعالیت خود در زمینه فیتنس بانوان دریافت کرده ام، یک برنامه بدنسازی دوازده هفته ای برای بانوان به نام LiveFit را آماده کرده ام. این برنامه بدنسازی راهنمای کامل تحول اندام شما است.

این برنامه بدنسازی برای چه کسی است؟

هرکسی با هر سن و جنسیتی می تواند از این برنامه بدنسازی استفاده کند. اما مخاطبان اصلی بانوان علاقه مند به فیتنس هستند. برنامه بدنسازی دوازده هفته ای بانوان از جیمی ایسن نتایج بزرگی در پی خواهد داشت و منجر به موفقیت پایدار برای همه افراد خواهد شد. در نهایت هرکسی از جایی شروع می کند، هیچ کس ژنتیک، متابولیسم، هورمون و شیوه زندگی کامل و بدون نقصی ندارد. اما زیبایی این برنامه بدنسازی این است که شما در سطح خودتان شروع می کنید و با سرعت خاص خودتان تمرین می کنید. بدن هر کس متفاوت است، اما تمرینات، رژیم غذایی و مکمل­ های مشابه تقریباً برای هر کسی نتیجه بخش خواهد بود.

برنامه بدنسازی دوازده هفته ای بانوان از جیمی ایسن یک برنامه سه فازی ساده برای تحول اندام و زندگی شما در تنها 12 هفته کوتاه است. رویکرد مبتنی بر علم من در تمرینات بدنسازی، تغذیه و مکمل را به نحوی در کنار هم قرار می­ دهد و نتایجی دارد که به مراتب فراتر از آن است که با هر یک از این ابزارها به تنهایی می ­توان بدست آورد.

ویژگی دیگر این است که شما این برنامه را در حالی ترک می­ کنید که می­ دانید چطور می­ توانید یک زندگی سالم و اندامی متناسب داشته باشید. این برنامه بدنسازی قطعاً زندگی شما را متحول خواهد کرد.

تمرین و تغذیه

لطفا پیش از اجرای برنامه تغذیه و مکمل با فیزیولوژیست ورزشی و متخصص تغذیه مشورت کنید. هرگونه اشتباه در تغذیه و مکمل می تواند منجر به آسیب های جدی شود.

هر روز از برنامه بدنسازی دوازده هفته ای بانوان از جیمی ایسن شامل یک برنامه تمرین بدنسازی و برنامه تغذیه است. همچنین به صورت روزانه نکاتی در مورد تغذیه را به شما آموزش خواهیم داد.

هنگامی که روز اول از این برنامه بدنسازی را آغاز می­ کنید، متوجه خواهید شد که به همه اطلاعاتی که برای رسیدن به اندامی متناسب نیاز دارید در اختیار شما قرار داده شده است. اما قبل از رفتن به باشگاه، حتما خلاصه ­ی فاز یک را بررسی کنید.

فازهای این برنامه بدنسازی

هر فاز چهار هفته ای از برنامه بدنسازی دوازده هفته ای بانوان از جیمی ایسن دارای یک صفحه توضیحات و یک ویدیو است که شما از طریق آن تمامی نکاتی که باید در مورد رویکرد کلی، تغییرات عمده از فازی به فاز دیگر و سایر جزئیات مربوط به تمرینات و تغذیه خود بدانید را در اختیار دارید.

صفحه توضیحات فاز یک را بررسی کنید.

توجه: روزهای این برنامه در حال تکمیل می باشد. (تعداد کل روزها: 84 - روزهای وارد شده: 42)

BMI خودتون رو بدونید

Body Mass Index یا BMI معیار اندازه گیری چربی بدن هست و دونستنش برای شما خیلی اهمیت داره.

CM
KG

Fatal error: Uncaught PDOException: SQLSTATE[HY000] [1045] Access denied for user 'royalbody_db'@'localhost' (using password: YES) in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/classes/WORKOUTS.php:984 Stack trace: #0 /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/classes/WORKOUTS.php(984): PDO->__construct('mysql:host=loca...', 'royalbody_db', 'R6Bts3wLl') #1 /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/inc/workout_details.php(7): WORKOUTS->fetch_workout('33') #2 /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/workouts_details.php(36): require_once('/home/royalbody...') #3 {main} thrown in /home/royalbody/domains/royalbody.ir/public_html/bin/classes/WORKOUTS.php on line 984